Először is mindenkitől elnézést kérek, hogy ilyen sokáig nem írtam, de egyszerűen nincs miről. Voltam ugyan az Izmailovo fedőnevű piacon, de ott fénykép nem készült, azóta viszont az időjárás sem nagyon tette lehetővé a kirándulást.

Ráadásul a közelmúltban pár napra le is betegedtem, és a kiesett napokat a hétvégéken pótoltam, tehát a szabadidős tevékenységeknek emiatt is lőttek.

Cserében viszont örömmel jelentem, hogy augusztus 27-én este leszállok Ferihegyen, és Magyarországon leszek egészen szeptember 17-ig. Ez idő alatt elérhető vagyok a régi telefonszámomon.

A bejegyzés trackback címe:

https://oroszhon.blog.hu/api/trackback/id/tr725465260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása