Wendiii 2013.01.02. 15:36

Az idei első

Először is boldog új évet mindenkinek, aki túlélte a szilvesztert!

Az első meglepetést egyébként az okozta, hogy a kedves kolléga házaspár, akik már eddig is nagyon sokat segítettek nekem, megajándékoztak 29-én egy nagy tál kocsonyával. A tervezett főzést ezért másnapra halasztottam, mert ennek egyszerűen képtelenség volt ellenállni. :) A köviről mentettem haza némi citromot is, úgyhogy még inkább otthon éreztem magam. Másnaptól pedig elkezdtem hatalmas mennyiségben filmeket nézni. Jobbára ezzel telt az ünnep. Aztán persze 31-én elég sokan megtaláltak Skype-on, sőt ígéretet kaptam arra, hogy egy kedves baráti társaság felhív. Az én időm szerint éjfélkor ez be is következett, és mivel a kövin kaptunk fejenként egy üveg pezsgőt, ezért azt fel is bontottam, és virtuálisan koccintottam a vonal túloldalán lévőkkel. Eközben Moszkvában olyan tüzijáték és petárdázás volt látható és hallható, hogy olyat még nem láttam. Amennyit itt eldurrogtattak, az egy kisebb országnak biztos három éves lőporkészlete lehetett. :) Ez még ma is zajlott, bár lényegesen kisebb intenzitással.

Ma pedig nem kellett bemennünk felsőbb utasításra, mert ma nem jött egy ügyfél sem. Telefonügyeletet azért tartottunk persze, hogy ha az ellenség keze mégis betenné a lábát, akkor ne legyen gond. Holnaptól viszont kezdődik a munka, bár most egy darabig nem lesz akkora roham, mint az ünnepek előtt volt. Ja és a legjobb, hogy 24-én megyek haza szabadságra. :)

Az ünnepek alatt zenét is hallgattam, bár nem azt a kifejezett karácsonyi fajtát, hanem olyanokat, mint Alice Cooper halhatatlan művét, a Welcome to my Nightmare-t. Ma pedig Havoc Unitot hallgatok, erős idegeztűek keressenek rá YouTube-on, ha akarnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://oroszhon.blog.hu/api/trackback/id/tr594992245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása