Wendiii 2013.02.21. 20:25

Néhány fénykép

Mivel újra itt vagyok, és már fényképezőm is van, gondoltam néhány képet készítek, és felteszem ide. Ezek most csak a lakást és az előttem lévő Lomonoszov sugárút egy darabját mutatják, de lesz még több is. Akkor csapjunk is bele a levesbe.

Lomonoszov.jpgEz itt a Lomonoszov sugárút

A kép jobb oldalán lehet látni, hogy micsoda remek korlátja van ezen a házon (is) az erkélyeknek. A bal oldalon egy kórház látható, de ha az embernek neaggyisten baja van, akkor természetesen nem ebbe kell mennünk. Mint látható, az utak tiszták, a forgalom pedig kifejezetten gyér.

living_room.jpgA nappalim az informatikai központtal :)

Ehhez tulajdonképpen nem is fűznék sokat. Innen beszélgetek mindenkivel, és itt zsibbasztom az agyam a meló után. A monitor is jól látható, mind a 42 inch-csével együtt.

bedroom.jpgHálószoba

Fel nem bírom fogni, hogy miért akar nagyon sok ember a hálószobájába tévét, én például egyáltalán nem használom. Igen tudom, az ágy melletti ágyneműt eltüntethettem volna, mea culpa.

kitchen.jpgKonyha

Mint látható, ez nem olyan nagy, de a lakást egy személyre adták ki (ha ketten lennék, azért jóval nagyobbat kaptam volna). Így is megvan vagy 50 négyzetméter, ami nekem bőven elég. Kényelmes, barátságos, és ha majd vendégem jön, azért nem lesz tömegnyomor. Ja, és feltűnik valakinek, hogy a mosógép teteje be van deszkázva? Ugye, hogy nem?!

1 komment

Címkék: képek lakás

A bejegyzés trackback címe:

https://oroszhon.blog.hu/api/trackback/id/tr125097198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jánosanyu 2013.02.22. 07:38:43

Nagyon barátságos "otthonod" van!
süti beállítások módosítása