Mit mondjak, furcsán néz ki. Lőttem is róla gyorsan egy képet, íme.

clouds.jpg

Egyébként ez most az egyetlen kép, és még az is veszélybe került, hogy a hétvégén többet tudjak lőni, mert nagyon úgy fest, hogy szombaton be kell mennünk. Így pedig vasárnapra marad a szokásos főzés-mosás-takarítás program.

Amúgy nemigen tudok miről írni, de már az is haladás, hogy legalább életjelet adok magamról (ugye Leslie? Khm, khm. :)) Jobb híján közelmúltbeli zenei élményemmel fogok traktálni mindenkit. Még régebben hallottam, hogy van egy Iron Maiden tribute banda Amerikában, amelyik csak nőkből áll, és az a nevük, hogy The Iron Maidens. Találtam róluk néhány videót a neten, és egy darabig csak keresgéltem az államat. A két gitáros hölgyemény gyakorlatilag egy az egyben játssza a dalokat. Még a szólókat is. Az ötlet, hogy keressek rájuk, onnan jött, hogy egy humoroldalon találtam egy videót, ahol egy gitárokat gyártó cég kiállításán lejátszották a Maiden The Trooper című számát. Eszembe jutott, hogy egy Angliába szakadt jóbarátom egyszer említette, hogy ennek a dalnak meglátta a kottáját, és néhány hétre lerakta a gitárt. :)

Most meg éppen Haggardot hallgatok. Ez egy tizenegynéhány tagból álló német zenekar, amelyik a barokk zenét ötvözi a metallal, és jópárszor megfordultak Magyarországon. Mindkét koncertjükön ott voltam. :) A másodikon (három vagy négy éve) említették, hogy dolgoznak az új lemezükön, ami a Grimm testvérek meséin alapszik majd. Nekem meg eszembe jutott, hogy mennyire remek lenne lemezcímnek az, hogy Grim(m).

Most pedig megnézek egy filmet.

A bejegyzés trackback címe:

https://oroszhon.blog.hu/api/trackback/id/tr725195813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása