Bocsánat, kissé megcsúsztam a képekkel, de most pótolom. Sajnos a delfináriumról nincsenek képeim, de kollégámat meg fogom kérni, hogy küldje már át őket, és akkor azokat is felteszem. A képek minőségéért elnézést, de még csak ismerkedem a gépemmel, és néha nem oda fókuszált, ahova én szerettem volna.

IMG_0029.JPGRögtön egy szoborról készült képpel kezdek, mert ugyan az állatokat értem, de a harcosokat nem. Lehet, hogy azt akarták mondani, hogy a harcosok állatok? :D

IMG_0038.JPGAztán találtam ezt a farkast, szegény elég szomorú volt, hogy aznap mindössze 13 fokig kúszott fel a hőmérő higanyszála.

IMG_0055.JPGMost már tudom, mi lett Harry Potter baglyával, Hedviggel, miután vége lett a filmforgatásnak.

IMG_0028.JPGItt meg a rokona. Nem nagyon akaródzott a fényképező felé fordulnia, úgyhogy csak egy profilkép lett róla. de még így is fotogén.

IMG_0035.JPGŐk meg egész nap csak lustálkodtak. Igazuk volt.

IMG_0050.JPGEgyébként ilyen volt a kilátás arról a lépcsőről, ami az állatkert új területére vitt át. Szép zöld minden.

IMG_0046.JPGEzen meg azért kezdtem el mosolyogni, mert kissé olyan az épület, mintha a Gyűrűk Ura egyik díszlete lenne. Egyébként ez Sztálin egyik nővére.

IMG_0051.JPGItt kelünk át a hídon, az állatkert két területe között.

IMG_0037.JPGEz már az új területen van. Lefényképeztem, válaszul beleborult a vízbe. A többi meg azt hitte, hogy direkt volt, és utána ugrott. Nem az eszükért szerettük őket. :)

IMG_0048.JPGEz a szőrgolyó egy sarki róka akar lenni.

IMG_0049.JPGEz meg egy csodaszép fehér tigris. Magyarországon is van ilyen, Nyíregyházán.

IMG_0043.JPGEz a keselyű meg modellt állt. Tényleg. Amikor elkezdtem fényképezni, akkor vette fel ezt a pózt. mikor leeresztettem a gépet, összezárta a szárnyait, és hátat fordított.

Szóval ezeket gondoltam kitenni. Készült több kép is, de azok minőségével nem vagyok elégedett, úgyhogy mindenkit megkímélek a vizuális terrortól. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://oroszhon.blog.hu/api/trackback/id/tr445382637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása