Wendiii 2012.12.20. 15:33

Nem tűntem el

Rengeteg munka volt az elmúlt időszakban és ilyenkor nem a blogírás volt a legfőbb gondom, hanem a jó meleg ágy. Volt olyan nap, amikor 700 vízumkérelmet vettünk be, és ugyanennyit adtunk ki. Szerintem mindenki megérti, hogy fáradt voltam. Most azonban már csitulni látszik a roham, ma volt az utolsó előtti ügyfélfogadási nap. Még egy lesz 27-én, és idénre bezárunk.

Egyébként dögrováson vagyok, sikerült jó alaposan megfázni. Már a hét elején is éreztem, hogy valami nincs rendben, de mára már nagyon kijött. Úgy érzem jelenleg, hogy ahhoz, hogy normálisan szeleljen az orrom, kellene a budapesti közterületfenntartók duguláselhárító kocsija. Az oroszt csak azért nem merem emlegetni, mert lehet, hogy ők ezen a címen légkalapácsot hoznának. :)

Viszont eszembe jutott, hogy a régiek hogy gyógyították az ilyen nyavalyákat: pálinka és fokhagyma. Az utóbbi volt itthon, úgyhogy elhatároztam, ezzel fogom magam kúrálni. Viszont az orosztanárom férjura is hasonló problémával küzd a héten, és mikor felvetettem ezt neki, kissé szemrehányóan közölte, hogy ezt előbb is mondhattam volna, mert otthon van pálinkája, úgyhogy ő is ezzel kezeli magát. Egyúttal felajánlotta, hogy szívesen ad egy kicsit. Felugrottam hát hozzájuk, és elém tette a kínálatot. Mivel nem társaságban óhajtottam elfogyasztani a nedűt, arra tökéletesen megfelelt a háztáji kerítésszaggató is (volt ugyanis valami birsalmapálinka is), úgyhogy kaptam tőle egy 0,33 literes sörösüvegben. Itthon már megittam belőle hozzávetőleg három centet, és azt állapítottam meg, hogy a méreg ehhez képest üdítő. Borzasztó erős, viszont legalább izzadok tőle, mint a ló. Erősségéből adódóan nem is tudom megállapítani, hogy miből készült, csak az utóíze alapján merek találgatni, hogy szilva.

Tartósan -20 fok körül jár a hőmérséklet egyébként, úgyhogy az orosz emberek fejére lassan felkerül a sapka. Nem vicc, tényleg most kezdenek fejfedőket hordani. A minap a trolin jött velem szembe egy figura egy mongol fejfedőben. Ilyenben ni (aki megmondja, melyik filmből vettem kölcsön ezt a képet, annak sem viszek ilyet):

mongol.jpeg

Ha esetleg idén már nem írnék semmit, akkor mindenkinek kívánok kellemes karácsonyt és boldog új évet!

A bejegyzés trackback címe:

https://oroszhon.blog.hu/api/trackback/id/tr824974904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása