Remélem, az új év jobb lesz, mint a tavalyi...

Mivel valószínűleg senki nem kíváncsi arra, hogy Moszkvában milyen idő van (esik az eső, akit mégis érdekel :)), vagy hogy mennyi a meló, ezért lehet, hogy egy kicsit kapkodósnak tűnik majd ez az írás.

Ünnepek idején otthon voltam, és ezúton szeretnék elnézést kérni mindenkitől, akikkel nem tudtam találkozni, de egy hétbe nem tudtam belesűríteni mindenkit, pláne, hogy két nap még "ünnep" is volt. Az első héten Édesanyám örült a jelenlétemnek, akinél azért sok dolgot nem míveltem. Általában a kandalló tüzét bámultam, ettem, filmeket néztem. Viszont előkerült drága nagymamám hagyatékából egy napló, amit Ő kezdett el vezetni, még 1997 környékén. Elolvastam, és meg kellett állapítanom, hogy helytálló volt a nekrológban tett megjegyzésem, hogy nemigen találkoztam még nála pozitívabb életszemléletű emberrel. Minden sorából árad a szeretet az emberek felé, a mások iránt érzett megbecsülése, mindaz, amivel kiérdemelte, hogy NAGYMAMA-ként írjam le. Halálakor írtam, hogy fájlalta szeretett párjának elvesztését, és tudtam, hogy nagyon nehezen élte meg azt az időszakot, mégis mellbevágott, mikor a 2003-as bejegyzésében olvastam, hogy még mindig gyakran sír utána, persze csak akkor, amikor nem látjuk. Nagypapa 2000-ben hagyott itt minket.

Az elmúlt év azonban nem csak negatívumokból állt. Az egyik legnagyszerűbb érzés volt, amikor nagyim 90. születésnapján betoppantam, és láttam az arcán a döbbenetet. De itt van még egy európai követségünkön dolgozó kolléganőm, akivel soha életemben nem találkoztam személyesen, de a kezdeti munkakapcsolattól eljutottunk odáig, hogy a megszólítás a "virtuális barát" lett. :)

Nem győzök eléggé hálás lenni annak a jóbarátomnak, és a kedves családjának, akiknél lakom, amikor Pesten vagyok, és nagyon jól esik, hogy családtagként kezelnek. Emlékszem, mikor megkérdeztem tőlük, hogy lakhatnék-e minden évben néhány hétig náluk, mikor szabin vagyok, csak annyit kértek, hogy lehetőleg IHB bulit ne szervezzek a házukba. :)

És végül köszönöm kedves barátaimnak, ismerőseimnek, hogy elfogadják, hogy nem mindenki fér bele sajnos az otthon töltött időbe, de igyekszem lehetőség szerint mindenkivel találkozni. Ez viszont még 2016-ig így lesz, úgyhogy további megértést kérek.

Most viszont be is fejezem az írást, mert kezd hasonlítani egy szépségkirálynő-választás kampánydumájához. Világbékét nem akarok. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://oroszhon.blog.hu/api/trackback/id/tr405751515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása