Wendiii 2013.10.13. 11:46

The show must go on

Nagy levegő. Folytatom a blogot, bár az előző bejegyzésem után nem tudom, mi lehetne, ami nem hatna szentségtörésnek. Na de mindegy, végülis élményeket írok.

Valamelyik nap az egyik kollégám nekem rontott, hogy adjam már meg annak a fogorvosnak a nevét és telefonszámát, akinél én is voltam. A legszebb, hogy nem is én írtam fel, hanem az a kolléganőm, akiről már többször is írtam. Ő viszont szabadságon van otthon. Próba szerencse alapon írtam Neki egy emailt, hátha olvassa. Nyert. Meg is írta a kért adatokat, amiket én továbbítottam is. Igenám, de még aznap kiderült, hogy a kért adatok egyike sem jó. Biztos aludt, mikor felírta. Kollégám viszont kinyomozott egy másik fogdokit, akiről egyébként kiderült, hogy pont ugyanaz, mint akinél én voltam.

Ezen kívül tulajdonképpen nem is nagyon tudok más élményről írni. Az időjárás jelenleg egész kellemes, most épp hétágra süt a nap.

Ja igen. Nemrég beszéltem egy kedves barátommal (azért ez a "nemrég" úgy értelmezendő, mint bármi Oroszországban; ismerjük az itteni "nincs messze" szóösszetétel valóságtartalmát), aki ajánlott egy weboldalt, ahol sorozatokat lehet nézni. OK, a nagyja a dél-amerikai förtelem, de azért egy-két érdekesebben találhat az egyszeri kíváncsiskodó.

A bejegyzés trackback címe:

https://oroszhon.blog.hu/api/trackback/id/tr865565902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása