Wendiii 2014.06.14. 16:00

Ez egy új poszt

Igen, végre rászántam magam, hogy írok valamit. Szóval otthon voltam, és szokás szerint egy kicsit összevisszára sikerült az egész. Arra most nem térek ki, hogy például a tüdőszűrés kapcsán többször szívattam meg magam, viszont megint nem sikerült találkoznom néhány ismerőssel, baráttal, akikkel már jó lett volna, és többször ígéretet tettem nekik. Ezúton is bocsánatot kérek tőlük, egyúttal jelzem, hogy októberben otthon leszek, és akkor pótolom. Viszont letudtam az idei orvosi vizsgálatokat, minden rendben, további egy évig alkalmas vagyok a külszolgálatra.

Nade némi élménybeszámolás otthonról. Rögtön hazaérkezésem másnapján születésnapoztam, de nem sikerült a Terv, pedig három üveg borral készültünk rá. :) A Norde Gard bemutatójáról is sikerült lekésnem, a szombati napon az én hibámból, ugyanis nem jól emlékeztem az időpontra. Aztán meg már hiába rohantunk Mercivel, csak a vége után néhány perccel értünk ki. Külön öröm, hogy a metrónál is szerencsétlenkedtünk. :D Vasárnap meg nem tudom, mi volt, elvileg úgy értünk ki, hogy az előadást még el kellett volna csípnünk, de addigra már pakoltak, ráadásul meg is áztunk. Viszont nagyon jó volt látni őket.

Bécsbe is sikerült kijutnom, ahol végre személyesen is megismerkedtem az egyik kollégával, akivel eddig csak emailben ment a barátkozás, úgy viszont nagyon. :) Ja, ha még nem mondtam volna, ott is elkeveredtem egy kicsit. Szerencsére tényleg nem sokkal, csak kb 200 métert kellett pluszban gyalogolnom. A nagy meglepetés viszont akkor ért, amikor közölték, hogy másnap reggel viszont nem kell gyalogolnom, kivisznek. Jófejek, na.

Laci barátom is befutott Pekingből, két év után Vele is sikerült néhány órácskát beszélgetni, majd közösen elmentünk keresztfiamékhoz, ahol az anyuka azzal fogadott, hogy keressünk neki latin szöveget. Én is örülök, hogy látlak, kedves Vera! :)

Aztán volt még Iron Maiden koncert is. Erről mit is lehetne még mondani azon kívül, hogy lehengerlő volt? Ja igen, jót mosolyogtam, mikor a hátam mögött álló ifjak arról beszélgettek, hogy kinek hányadik Maiden koncertje ez. Egyvalaki mondta, hogy ez már a harmadik bulija, a többiek egynél és kettőnél jártak. Akkor meg dobtak egy hátast, mikor elmondtam nekik, hogy én ennek a turnénak az eredetijét is láttam. :) Jól van na, megöregedtem. Viszont ennyi koncert után már bónusz is járt, mégpedig Dave Murray gitáros egyik csuklószorítóját sikerült elkapnom. Aztán azt vettem észre, hogy egy srác veszettül lökdös, meg a talajt világítja a telefonjával. Kérdeztem, mit csinál, mire válaszolta, hogy valahova ide esett Dave csuklószorítója. Nem volt szívem elmondani, hogy az már a zsebemben van.

A koncert utáni napon elmentem Édesanyám útleveléért az orosz követségre, úgyhogy most már nincs akadálya, hogy egy hónap múlva itt legyen egy kicsit Moszkvában. Onnan irány a Keleti pályaudvar, majd egyhetes pihenés a csendes Jászdózsán, ahol egyébként sikerült megfáznom a 30+ fokos melegben. Ja, és mostanra egy kis fülgyulladás is kialakult, csak hogy jó legyen az élet.

Egyébként nekem kifejezetten sokat segített a 4-es metró. Amikor ugyanis otthon vagyok, Budatétényben lakom, ahonnan fél óra bejutni a Bikás parkig. A metróval meg aztán elég könnyen eljuthat bárhova az ember, csak tervezés szempontjából kellett kicsit szokni, főleg az elején. 

Külön köszönöm ezt az időt elsősorban annak a családnak, akiknél ilyenkor meghúzom magam, mert nagyon jó volt. Mercinek is köszönöm, akivel végig jól éreztem magam. A kismacskát meg nem lehet nem szeretni. :) És természetesen mindenki másnak is, akivel tudtam találkozni, akivel meg nem, azokkal októberben.

A bejegyzés trackback címe:

https://oroszhon.blog.hu/api/trackback/id/tr86300973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása