Wendiii 2012.09.03. 06:49

Az első napok

Az biztos, hogy Moszkva hatalmas. A reptértől befelé csak kapkodtam a fejem a sok látnivaló miatt, sajnos mivel azonban nincs fényképezőm, nem tudok (egyelőre) vizuális élménnyel szolgálni. Az biztos, hogy elmentünk az Ukrajna szálló előtt, amiről azt kell mondjam, hogy nem monumentális, hanem annál sokkal több. :) Én egyébként viszonylag közel lakom a Lomonoszov egyetemhez (a távolság ugyebár mást jelent Oroszországban, mint otthon).

A szombatom tulajdonképpen a cuccaim elrámolásával telt, vasárnap meg elkezdtem ezt-azt beszerezni. Ebben segítségemre volt egy nagyon kedves kolléga házaspár, akik megmutattak néhány közeli, de igen fontos helyet, mint például bevásárlóközpont. Gyorsan vettem is kaját, meg pár konyhai eszközt (értsd: fazék :)), utána hazamentünk. Az utazás egyébként trolival történt, amiről azt kell mondanom, hogy az otthoniak jó állapotúak. Viszont a jegykezelést eltanulhatná a BKV, mert ez nagyon jól működik: felszállás az első ajtón, és rögtön ott is kell érvényesíteni a jegyet.

Úgy volt, hogy felderítem a környéket, de sajnos délutánra anniyra megfájdult a gyomrom, hogy kénytelen voltam ezt későbbi időpontra halasztani.

Na, egyelőre ennyi, ha lesz még időm, írok

A bejegyzés trackback címe:

https://oroszhon.blog.hu/api/trackback/id/tr194748474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leslie Judge 2012.09.03. 13:22:19

Az ázsiai kaját szokni kell a gyomornak. :)

Asghard 2012.09.03. 16:35:40

Leslie, Moszkva még Európa... :)))) Jó a kezdet, várom a folytatást, lehet, hogy Nekem is írni kellene??!?!?! :))))
süti beállítások módosítása