Először is azzal kezdem, hogy ma reggel olyat láttam, ami még engem is őszintén meg tudott lepni. Ahogy sétáltam a Lomonoszov sugárút és a Mengyelejev utca sarkán (mindkettő kb kétszer olyan széles, mint a Váci út), jött velem szemben egy nő szürke melegítőben és sárga gumicsizmában! Azt hittem rosszul látok, viszont a mai napi alaphangulatot meg is adta. :)

Hogy az elmúlt hét legkellemetlenebb dolgával kezdjem, kiderült, hogy a mosógép két centivel magasabb, mint a konyhapult. A kollégák meg ahelyett, hogy segítettek volna, ránéztek, és annyit mondtak, hogy vegyek egy másikat. A reakciómat inkább nem írom le. Úgy látszik, amikor kijöttek külszolgálatra, a személyes cuccaik mellé bepakolták a "dögöljön meg a szomszéd tehene is" mentalitást. Na, mindegy, azt találtam ki, hogy nem veszek másik mosógépet, hanem megemeltetem velük a pultot. Ahogy néztem, viszonylag egyszerűen meg lehet oldani. Nem lesz szép, de akinek nem tetszik, ne nézzen oda! Majd a leendő vendégeimet nem fogom beengedni a konyhába.:)

Ma megvettem még néhány apróságot, és persze, hogy még eszembe fog jutni néhány újabb. Viszont (nem tudom, észrevettétek-e, de haladunk az egyre jobb hírek felé), a jövő héten megérkezik a gépem otthonról, ráadásul el fogom tudni kezdeni intézni az internetet is. Egyébként a múltkor megkaptam a lakásleltárt, majd azzal a lendülettel neki is álltam bizniszelni. Nem tudom, említettem-e, de a nappalimban van egy olyan szőnyeg, mintha két medveméretű komondorról húzták volna le, ráadásul még takarítani sem lehet nagyon. Ezért úgy döntöttem, felajánlom a raktár számára, porosodjon ott. Ezen kívül kicsit soknak találom a foteleket (aki volt nálam Pesten, az képzelje el, hogy egy, az ottani nappalimnál kisebb szobában van egy marha nagy szekrénysor, egy komód, egy kanapé, egy dohányzóasztal, és HÁROM fotel, amiből az egyik nem is a garnitúra része), úgyhogy az egyetlen IKEÁ-s fotelt szintén visszaadom, helyette viszont kértem egy számítógépasztalt. Igen tudom, szám szerint ugyannyi bútor marad, de mivel egy kicsit tudom őket mozgatni, nem lesz olyan hatása, mintha túl lenne zsúfolva. Viszont az a fotel olyan, hogy ha fémből lenne, elmehetne sarokkádnak is. A legutolsó nagy beruházás (legalábbis a terveim szerint) egy hangrendszer lesz, ami október folyamán szintén meglesz.

Ezen kívül vennem kell még egy mobilt és egy fényképezőt is, mert néhányan már követelnek rajtam fényképeket, ráadásul ma én is olyat láttam, hogy le kellett volna fényképeznem (természetesen a fent említett nőn kívül): felhő burkolta be a Lomonoszov egyetem tornyát.

Most pedig megyek filmet nézni.

A bejegyzés trackback címe:

https://oroszhon.blog.hu/api/trackback/id/tr224795440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása