Először is, most már nem kell kimozdulnom blogot írni, mivel bekötötték a netet a lakásba. Ez már csak azért is jó, mert ma éjjel szerintem végig havazott, mert van vagy öt centi hó. Amit persze gőzerővel takarítanak, ergo bokáig érő víz is van. Nem tudom, hova tették a csatornákat. Egyébként a héten nagyon hülye idő volt, nagyjából szerdától. Először leesett pár szem hó, aztán elkezdett melegedni, utána hétágra sütött a nap és fújt a szél, de nagyon szép idő volt, végül ma éjjel szakadt, ami szerintem már meg is marad.

Ma vettem mikrofont is, úgyhogy akinek megígértem, hogy majd Skype-on beszélünk, kezdje el megadni a nevét, és be is tudom tartani az ígéretemet. :)

Igazából sok dologról most nem tudok írni, mert az időm nagy részében dolgozom, a maradékban meg igyekszem kipihenni magam, tehát nem nagyon járkálok sehova. Tegnap mondjuk jó lett volna, de az meg munkanap volt ugyebár.

Csak hogy dicsekedjek: az orosztanárom folyamatosan meglepődik, hogy mennyire jól megy nekem az orosz. Én meg azon lepődöm meg, hogy ezt miért mondja. :) Azt mondja, egyre biztosabb abban, hogy májusban meglesz a középfokúm. A próféta szóljon belőle. :) Aztán ki tudja, lehet, hogy még a felsőfokút is megcsinálom a végén. Az még itt is jelent pénzben valamit, nem csak az otthoni fizetésemhez adnak plusz nyelvpótlékot. A hátránya viszont az lehet, hogy ha a jövőben egy munkakörre nem lesz egy jelentkező sem, akkor könnyebben mutathatnak rám, hogy "magának már úgyis van felsőfokúja, menjen!' :)

Vettem mécsest halottak napjára.

Minden jót.

A bejegyzés trackback címe:

https://oroszhon.blog.hu/api/trackback/id/tr994874285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása