Ezzel is megvolnék! Lett remek mosógépem, ráadásul olyan, hogy a rendszergazda srác, meg a gazdaságis kissé irigykedve nézték, mert az övék kevesebbet tud ugyan, viszont legalább drágább is volt. :) Ezen kívül a mai termés: takarítószett, fürdőszobai szőnyeg, mikró, LED tévé, evőeszközök, konyhai cuccok, kaja, ruhaszárító és a többi apróság. Tuti egyébként, hogy kifelejtettem dolgokat, úgyhogy az egész jövő hetem összes szabadideje arra fog elmenni, hogy ezen agyaljak. :)

Mikor a tévét nézegettük ki, láttam egy első osztályú darabot, valami 52"-os volt, ráadásul csak 25 ezer rubelért, Sejtettük, hogy valami gáz van vele, aztán kiderült, hogy több is. Az egyik, hogy ez a példány már három hónapja a kirakatban hevert, a másik hogy azért lett leárazva 50 ezerről (!!!), met a jobb felső sarkában egy hüvelykujjnyi pixelhiba bujkált, amit ezek a kedves jó eladók még le is takartak. Az utolsó pillanatban szólt egy lelkiismeretesebb munkaerő, hogy mi az ábra. Úgyhogy inkább vettem egy 42"-osat, ami viszont többet tud, és szintén 25-be kerül. A mikró egy egyszerűbb kis darab, még grillezője sincs, de minek is, ha a sütőnek meg van? :)

Viszont a hangrendszer kérdésében gondolkodóba estem. Igazából a házimozi, mint olyan felesleges, mert egyfelől nincs itt velem egy darab DVD-m sem, másrészt úgyis csak a gépet akarom majd kihangosítani, harmadrészt pedig a gép is le tud játszani DVD-t, szóval arról már lebeszéltem magam, hogy ugyanaz legyen, mint otthon. Szerintem majd valami szakival összedugom a fejem, és megbeszéljük, hogy milyen cucc is lenne jó. Nekem csak annyi a vágyam, hogy 5.1-es vagy 7.1-es legyen, össze lehessen dugni a géppel, és lehetőleg ne 60 ezerbe kerüljön (mondjuk annyit soha nem is fizetnék érte :)).

A bejegyzés trackback címe:

https://oroszhon.blog.hu/api/trackback/id/tr154778697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása