Wendiii 2012.08.31. 12:57

Kezdet

Jelen. Bár még csak holnap utazom, úgy döntöttem, hogy elkezdem írni ezt a blogot. Leslie-nek ugyanis annyira jó volt az ötlete, hogy úgy döntöttem, lenyúlom, és én is itt tudatom mindenkivel kinti életem fontosabb eseményeit. Megbeszéltem Vele, nem fog jogdíjat kérni. :)

Egyelőre azonban még csak ott tartunk, hogy összepakoltuk a lakást, és becsomagoltunk mindent, amit vinni szándékozom. Annyira jól haladtunk, hogy mára már csak apróságok maradtak.

Azt nem tudom, hogy milyen időközönként fogok írni, de ha elrendeződik minden, akkor igyekszem nem lusta lenni. Viszont kint kell internet, gép és fényképező.

Szóval nézegessétek, olvasgassátok!

A bejegyzés trackback címe:

https://oroszhon.blog.hu/api/trackback/id/tr504743805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása