Wendiii 2012.10.22. 09:31

Ezek voltak

Ezen a héten sem maradtam élmények nélkül. Az első és legfontosabb, hogy végre bekötötték a mosógépem (tudom, már lehet, hogy untátok a témát, de vigasztaljon Benneteket, hogy én is). A korábbi szerelőbrigád nem volt hajlandó arra, hogy levegye a gép tetejét, leszigetelje, és úgy tolja a pult alá, ehelyett azt akarták, hogy adjam el a kövinek, és dupla áron vegyek egy olyat, ami aláfér. Hát nem. Kijött egy másik csapat (emelyik szintén két főből állt), és rögtön lekapták a tetőt, majd bedeszkázták (!!!). Elismerem, ronda, de ki a fene látja a pult alatt? Ha minden jól megy, ez a masina 2016-ig nem fogja elhagyni a konyhát.

A másik, hogy elkezdtem újra oroszul tanulni. Én magam is meglepődtem, mert írni és ovlasni majdnem folyékonyan tudok, a betűk leírását ezek szerint nem felejtettem még el. Nagyon sok szó is visszajött, de rengetegre már nem emlékszem, hiába, nem használtam legalább 17 éve. A tanár egyébként az egyik kolléga felesége, és alig beszél magyarul, tehát tőle fogok igazán jól megtanulni. Anno, mikor angolt tanultam, akkor fejltődtem sokat, amikor a skót nyelvtanárom volt, bár egy kedves ismerősöm állandóan azon röhög, hogy skót akcentusom van. :)

A konyhán egyébként volt lasagne, nagyon finomra sikeredett, viszont a brassói megintcsak gyengébb lett, Ennél is tudok jobbat. :) De alapvetően még mindenki elégedett. Viszont a héten nem lesz, csak csütörtökön meg pénteken, mivel egyfelől ugye nemzeti ünnepünk van, másrészt szerdán fogadás, ráadásul ebédidőben, úgyhogy akkor meg azért nem lesz. Viszont itt nekünk a konzulin annyi a melónk, hogy nemigen tudunk erre elmenni, így pedig tömény kitolás velünk.

Egyébként a hétvégén szép napos idő volt, úgyhogy egy kicsit sétálgattam a környéken. Ezúttal nem az egyetem felé mentem,hanem a Moszfilmovszkaja utcán egy jó darabon (ebben az utcában van egyébként a kövi is.). Tulajdonképpen még mindig fura érzéseim vannak Moszkvával kapcsolatban. Ami zöld terület, az nagyon szép. Sok épület is nagyon szép. Nagyon sok viszont olyan, hogy még ránézni is sokkhatás. :)

Egyébként fényképezőt kaptam kölcsön az egyik kollégától, de nem megyek vele jelenleg sokra, mert nincs hozzá kábel. Na meg persze a hétvégi sétámhoz sem vittem magammal, mert minek is, ugye. :)

Na de most megyek, és melóval tartom meg az ünnepet. Igen, holnap is.

A bejegyzés trackback címe:

https://oroszhon.blog.hu/api/trackback/id/tr274862148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása